BÉTA VÁLTOZAT v0.9.3 - Részletek...
 

Részletek
Hogyan törtnik a megrendelt termékek kiszállítása?

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

Mennyi idő elteltével kerül kiszállításra a megrendelt termék(eket)?

A magnumvadasz.hu webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje – ha a Vevő házhozszállítást kér – általában 2-3 munkanap. Ezen szállítási határidő alatt Eladó kiszállítja a Vevőnek az általa megrendelt és raktárkészletén lévő terméket (termékeket), vagy azt (azokat) postára adja. A raktárkészleten nem lévő termékekre a kiszállítási idő az Eladó általi beszerzési idő függvénye, amelyet az Eladó munkatársa minden esetben írásban vagy telefonon egyeztet a Vevővel.

Van lehetőségem egyeztetni a szállítás időpontjáról?


A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az alábbi telefonszámon ügyfélszolgálati telefonszámon :+36 1 280-8311

Hová kérhetem a szállítást a megrendelt termék(ekre)?

Ön a regisztrációja során a megadott és a rendelés leadásánál megjelölt szállítási címre kérheti. Amennyiben ez esetleg a regisztráció óta eltelt idő folyamán megváltozott kérjük lépjen be a felhasználói adataival és frissítse le az új címre vagy szállítási címre. Ha ezt a rendelést követően vette észre úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkal és jelezze kollégánknak vagy a rendelés befejelzte elött a "megjegyzés" rovatba tüntesse fel!
Cégünk az ország egész területére rendelkezik kiszállítási lehetőséggel szerződött partnerünk jóvoltából!

Milyen esetekben nem kerül kiszállításra a megrendelt terméke?

Ha a webáruházunk a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, de ebbnen az esetben megrendelőt tájékoztatjuk elektronikus úton a regisztrációnál megadott email címen. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Sérült a csomagolás! Mit Tegyek?

A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Kérjük Minden ilyen esetben vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket listályát is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem a Magnum Vadász és Hajós Kft nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.







  • Banner
  • Banner